مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 09:152023-01-16اقتصادي

پروژه های راهسازی سیستان و بلوچستان نیازمند تزریق اعتبار


معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: تسریع در ساخت پروژه های راهسازی با تخصیص اعتبارات بیشتر یک نیاز اساسی این استان محسوب می شود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: تسریع در ساخت پروژه های راهسازی با تخصیص اعتبارات بیشتر یک نیاز اساسی این استان محسوب می شود.

مهدی پارسی در جلسه توسعه راه های استان با بیان اینکه تزریق به موقع اعتبارات باعث می شود پروژه های حوزه راه با سرعت خوبی جلو برود و این مهم رضایتمندی مردم را هم به دنبال دارد، اظهار کرد: این اداره کل در حال حاضر ساخت حدود 150 کیلومتر پروژه راهسازی را در دستور کار دارد که میزان مطالبات پیمانکاران آنها بیش از 550 میلیارد تومان است.

وی با اشاره به طولانی شدن روند اجرای برخی از طرح های راهسازی در سیستان و بلوچستان، این مساله را منجر به صرف هزینه های زیادی دانست و افزود: توسعه بزرگراه های استان همواره یکی از مطالبات به حق مردم بوده و اگرچه در چند سال اخیر تلاش های زیادی برای توسعه راه ها در قالب چند پروژه اصلی آغاز شده اما کمبود و عدم تخصیص به موقع اعتبارات منجر به طولانی شدن زمان اجرای پروژه ها می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های راهسازی سیستان و بلوچستان نیازمند تزریق اعتبار

پروژه های راهسازی سیستان و بلوچستان نیازمند تزریق اعتبار