مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 09:252023-01-16اجتماعي

دمای هوا در 27 استان زیر صفر شد


برودت هوا و استمرارش در کشور تقریباً بخش عمده ای از کشور را تحت تاثیر قرار داده و نزدیک به 27 استان دمای کمتر از صفر درجه را دارند و خیلی از استان های ما برودتی نزدیک به منفی 28 و منفی 29 را تجربه کردند که در 14 سال اخیر بی سابقه بوده است.

- رییس مرکز مدیریت اطلاعات و حوادث غیر مترقبه گفت: سرما و کاهش دما در برخی از استان ها تا منفی 29 در 14 سال اخیر بی سابقه بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، ترکیان رییس مرکز مدیریت اطلاعات و حوادث غیر مترقبه افزود:  برودت هوا و استمرارش در کشور تقریباً بخش عمده ای از کشور را تحت تاثیر قرار داده و نزدیک به 27 استان دمای کمتر از صفر درجه را دارند و خیلی از استان های ما برودتی نزدیک به منفی 28 و منفی 29 را تجربه کردند که در 14 سال اخیر بی سابقه بوده است.

وی گفت: افت فشار گاز و فرسودگی شبکه انتقال گاز هم باعث می شود که عملاً ما در بخش هایی از کشور که در منتهی علیه شبکه گاز هستند با افت بیشتر فشار گاز مواجه بشویم و برخی از هموطنانمان دچار مشکل بشوند، در همین راستا صبح امروز جلسه اضطراری مدیریت بحران را به ریاست وزیر محترم کشور با حضور تمامی دستگاه های زیربط برگزار کردیم.

ترکیان افزود: در همین حاشیه جلسه تمامی استانداران کشور هم به خصوص استان هایی که وضعیت بحرانی داشتند گزارشی ارائه دادند و خوشبختانه با اقداماتی که اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دمای هوا در 27 استان زیر صفر شد

دمای هوا در 27 استان زیر صفر شد