مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 09:302023-01-16اقتصادي

وزیر نفت: گاز مایع و بخاری نفتی و گازی در اختیار مردم است


قطع گاز ترکمنستان به واسطه مشکل پیش آمده در این کشور است و حتی بر اساس اخبار رسیده شهر عشق آباد پایتخت این کشور و استان های مجاور آن در پایداری شبکه گاز و برق دچار مشکل شده اند.

- اوجی: قطع گاز ترکمنستان به واسطه مشکل پیش آمده در این کشور است و حتی بر اساس اخبار رسیده شهر عشق آباد پایتخت این کشور و استان های مجاور آن در پایداری شبکه گاز و برق دچار مشکل شده اند.

وزیر نفت گفت: دستور رییس جمهوری برای تعطیلی مراکز آموزشی و اداره های شهر تهران کمک بزرگی به تأمین گاز کشور کرد و در این مدت حدود 2.

5 میلیون مترمکعب کاهش مصرف انجام شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرآنلاین، جواد اوجی که برای بررسی وضع پایداری انتقال شبکه گاز به استان خراسان رضوی سفر کرده است، در نشست فوق العاده ستاد انرژی استان خراسان رضوی و در ارتباط تلفنی با سیدابراهیم رییسی، رییس جمهوری ضمن قدردانی از مردم کشور برای صرفه جویی گاز، اظهار کرد: واردات گاز ترکمنستان به ایران از روز پنجشنبه (22 دی ماه) قطع شد و کشور همه توان خود را برای تأمین گاز به کار بست و به رکوردی بی نظیر دست یافت.

  وی خطاب به رییس جمهوری ادامه داد: مدیریت مصرف گاز با همکاری استانداران سراسر کشور و برپایی ستاد سوخت و بحران برای رصد لحظه ای مقدار گاز شکل گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر نفت: گاز مایع و بخاری نفتی و گازی در اختیار مردم است

وزیر نفت: گاز مایع و بخاری نفتی و گازی در اختیار مردم است