مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 09:302023-01-16ورزشي

تعلل آبادانی ها در خرید تخم مرغ برای نیمرو تاوراس!


باشگاه نفت آبادان علی رغم نیاز مبرم تاوراس به تقویت تیم برای شروع خوب در نیم فصل دوم، هنوز موفق به جذب بازیکن نشده است.

- نفتی های آبادان بر خلاف چند فصل اخیر لیگ برتر که باوجود مشکلات مالی در نیم فصل او عملکرد خوبی از خود به جای می گذاشتند، در نیم فصل نخست لیگ بیست و دوم شرایط بدی را تجربه کردند؛ از نتایج ضعیف و قعرنشینی در جدول تا تغییرات مکرر در راس کادرفنی و حتی مدیریت باشگاه.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نفت آبادان لیگ امسال را با رضا پرکاس مربی ناشناخته در عرصه مربیگری آغاز کرد اما این مربی همان طور که پیش بینی می شد خیلی زود به دلیل نتایج ضعیف در پنج هفته ابتدایی لیگ جای خود را به فیروز کریمی که داد که در سال های اخیر تیمی را هدایت نکرده بود.

کریمی هم که با هدف شوک به نفت آبادان آمده بود، تجربیات سابقش نتوانست به آبادانی ها کمک کند و نفت با تنزل در جدول رده بندی به قعر جدول رسید، جایگاهی که باشگاه و کریمی را بر آن داشت که به این همکاری خیلی زود پایان دهند و تاوارس برزیلی که قبلا هم در ایران با سپاهان همکاری داشت برای هدایت صنعت نفت انتخاب شد.

حضور تاوارس روی نیمکت نفت شوک نسبتا خوبی بود و آبادانی ها از چهار بازی با هدایت این مربی به چهار امتیاز رسیدند و البته جام حذفی را هم به دلیل باخت برابر مس کرمان از دست دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعلل آبادانی ها در خرید تخم مرغ برای نیمرو تاوراس!

تعلل آبادانی ها در خرید تخم مرغ برای نیمرو تاوراس!