مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 09:552023-01-16سياسي

حق علی دوانی به نحو شایسته ادا نشده است


رییس مؤسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی گفت: طی سالیان گذشته چندان که باید حق مرحوم دوانی ادا نشده و بسیاری از نقاط زندگی، اندیشه و افکارشان پنهان مانده و باید جلسات زیادی برایشان برگزار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به مناسبت روز تاریخ نگاری انقلاب اسلامی و شانزدهمین سالگشت ارتحال استاد علی دوانی، نشست تخصصی مورخ فرزانه دیروز یکشنبه 25 دی توسط مؤسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی و مشارکت دبیرخانه دائمی جشنواره بین المللی فارابی و مرکز پژوهش های علوم انسانی اسلامی صدرا با حضور و سخنرانی محمد حسن رجبی، محمد حسین رجبی و محمدرضا کایینی، در محل تالار ابونصر محمد فارابی مؤسسه برگزار شد.

دبیر علمی این نشست نیز مالک شجاعی جشوقانی بود.

حجت الاسلام و المسلمین رضا غلامی رییس مؤسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی در ابتدای این نشست ضمن گرامیداشت یاد مرحوم دوانی و روز تاریخ نگاری انقلاب اسلامی گفت: از زمانی که شورای عالی انقلاب فرهنگی این روز را نام گذاری کرده تلاش کردیم تا با برنامه هایی را برای این روز برگزار کنیم.

وی ادامه داد: طی سالیان گذشته چندان که باید حق مرحوم دوانی ادا نشده و بسیاری از نقاط زندگی، اندیشه و افکارشان پنهان مانده و باید جلسات زیادی برایشان برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حق علی دوانی به نحو شایسته ادا نشده است

حق علی دوانی به نحو شایسته ادا نشده است