مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 10:152023-01-16سياسي

برگزاری گفتمان های «عفاف و حجاب» در شهرستان ملایر


رییس اداره تبلیغات شهرستان ملایر گفت: گفتمان های دینی ویژه دختران با موضوع عفاف وحجاب با حضور اساتید برجسته در دبیرستان های شهرستان ملایر برگزار شده است.

- حجت الاسلام روح الله نجفی در گفتگو با خبرنگار مهر از معرفی الگوی سوم زن توسط نخبگان و اساتید حوزه و دانشگاه در شهرستان ملایر نام برد و گفت: این روند در شهرستان هم اکنون درحال انجام است.

وی افزود: روحانیون، اساتید حوزه و دانشگاه هم چنین ائمه جماعات در مناسبت های مختلف که شامل ایام فاطمیه و هفته زن است با مباحث عفاف وحجاب از فاطمه زهرا (س) به عنوان الگوی واقعی نام بردند و ایشان را به نحو مناسب به مخاطبین معرفی کردند.

رییس اداره تبلیغات شهرستان ملایر یادآور شد: بیش از 30 نشست ویژه بانوان و دختران با هدف معرفی الگوی سوم زن در این شهرستان انجام شده است.

حجت الاسلام نجفی یادآور شد: 22 نشست برای دختران مقطع متوسطه اول و دوم در مدارس شهرستان ملایر توسط اساتید حوزه و دانشگاه انجام گرفته است.

وی در ادامه از برنامه های که در راستای معرفی الگوی سوم زن نام برد و خاطرنشان کرد: جهت تحقق این امر از مادران شهدا به عنوان الگوی زن انقلابی در شهرستان ملایر طی مراسمی تکریم صورت گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری گفتمان های «عفاف و حجاب» در شهرستان ملایر

برگزاری گفتمان های «عفاف و حجاب» در شهرستان ملایر