مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 10:152023-01-16سياسي

معرفی توانمندی های دانش بنیان، خلاق و استارتاپ ها در اولین نمایشگاه «تکنوتکس»


اولین دوره از نمایشگاه توانمندی های شرکت های دانش بنیان، خلاق و استارتاپ ها با نام «تکنوتکس 2023» بهمن ماه امسال در نمایشگاه شهر آفتاب برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزری فارس، با توجه به اهمیت فراوان اقتصاد دانش بنیان و مبتنی بر فناوری برای کشور ایران، نیاز است تا حمایت ویژه ای از زیست بوم نوآوری و دانش بنیان صورت گیرد و یکی از راه های حمایت از این زیست بوم، برگزاری نمایشگاه برای ایجاد پلی ارتباطی میان نقش آفرینان و فعالان این حوزه در جهت هم افزایی و ارتقای بهره وری کل سیستم است.

از طرفی کسب وکارهای نوآور، دانش بنیان و خلاق قادر خواهند بود تا دستاوردهای خود را به نمایش گذاشته و با دیگر بازیگران این زیست بوم، مشارکت داشته باشند.

در همین راستا نمایشگاه تکنوتکس به همت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ، شهرداری تهران و شرکت ایده پردازان مهرآسا برگزار خواهد شد.

از اهداف برگزاری این نمایشگاه می توان به ارتباط بین شرکت های فعال زیست بوم فناوری و دستگاه های اجرایی برای رفع موانع رشد شرکت ها، دستیابی شرکت های دانش بنیان و استارتاپ ها به بازارهای بین المللی، تأمین سرمایه شرکت های فعال زیست بوم، آموزش های مبتدی و پیشرفته از طریق برگزاری ورکشاپ های تخصصی اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی توانمندی های دانش بنیان، خلاق و استارتاپ ها در اولین نمایشگاه «تکنوتکس»

معرفی توانمندی های دانش بنیان، خلاق و استارتاپ ها در اولین نمایشگاه «تکنوتکس»