مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 10:152023-01-16اقتصادي

اعتبارات ورزش قهرمانی کرمانشاه کافی نیست


سرپرست معاونت توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان رقم اعتبارات حوزه ورزش قهرمانی کرمانشاه را ناکافی دانست و گفت: لازمه رشد ورزش قهرمانی کرمانشاه پای کار آمدن اسپانسرها و حامیان مالی است.

- فرهمند سال افزون در گفت و گو با ایسنا، در تشریح وضعیت ورزش قهرمانی کرمانشاه اظهار کرد: طی چندسال گذشته به دلیل شیوع کرونا و برخی مسائل دیگر در مجموع در ورزش قهرمانی رکود داشته ایم، البته برخی از هیات ها اُفت و برخی هم جهش پیدا کرده اند.

وی با بیان اینکه کار در ورزش قهرمانی و رشد آن اعتبار می خواهد، افزود: اجرای هر برنامه، مسابقه و تمرینی منوط به حمایت از مربیان و ورزشکاران و داشتن زیرساخت، تجهیزات و امکانات است که همه اینها هم اعتبار نیاز دارد.

سرپرست معاونت توسعه ورزش استان کرمانشاه ادامه داد: در بیشتر رشته ها روی رده های سنی پایه کار می کنیم، اما زمانی که به رده های سنی میانی می رسند، به دلیل مشکلات مالی کنار می کشند، بنابراین ورزشکاران باید مورد حمایت مالی قرار گیرند.

وی با بیان اینکه هر ورزشکار که در کورس قهرمانی قرار گرفته ماهیانه حداقل 10 میلیون تومان هزینه دارد، گفت: اسپانسرها و حامیان مالی باید در تامین این هزینه ها به ورزشکاران کمک کنند، اما طی سالهای گذشته چنین موضوعی را در کرمانشاه کمتر داشته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارات ورزش قهرمانی کرمانشاه کافی نیست

اعتبارات ورزش قهرمانی کرمانشاه کافی نیست