مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 10:202023-01-16اقتصادي

احداث مجتمع فناوران 2 شهرکرد در هاله ای از ابهام


کلنگ مجتمع فناوران 2 شهرکرد در هفته دولت سال 95 با حضور معاون وقت امور صنایع وزارت صمت بر زمین زده شد، متقاضیان نیز وجوهی را برای مالکیت زمین در این مجتمع پرداخت کردند، - اما پس از گذشت سال ها هنوز احداث این مجتمع وارد مرحله عملیاتی نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مقرر بود با احداث مجتمع فناوران 2 در منطقه حاج کهوا شهرکرد شاهد تجمیع صنوف نیمه مزاحم و آلاینده به ویژه در حوزه کسبه فعال در حوزه تعمیر خودرو باشیم، همچنین باتوجه به اینکه مجتمع فناوران یک شهرکرد قابلیت توسعه ندارد، تقاضا برای احداث مجتمع فناوران 2 به شدت بالا است.

بارها وعده هایی از سوی مسئولان برای تعیین تکلیف نهایی اراضی در نظر گرفته شده برای احداث مجتمع فناوران دو داده شده است، اما هنوز شاهد واگذاری اراضی به متقاضیان ثبت نام شده نیستیم.

طولانی شدن فرآیند احداث مجتمع فناوران 2 علاوه بر ایجاد نگرانی برای متقاضیان، موجب شده تا فعالیت این صنایع نیمه مزاحم در مناطق مسکونی شهری مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد کند.

تغییر کاربری اراضی مورد نیاز برای احداث مجتمع فناوران 2 در حال انجام است احمدرضا امینیان- معاون عمرانی فرماندار شهرکرد در گفت وگو با ایسنا در خصوص آخرین وضعیت مجتمع فناوران 2 شهرکرد برای انتقال خدمات صنعتی و خودرویی به بیرون از مناطق مسکونی، اظهار کرد: در گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث مجتمع فناوران 2 شهرکرد در هاله ای از ابهام

احداث مجتمع فناوران 2 شهرکرد در هاله ای از ابهام