مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 10:302023-01-16اقتصادي

تامین نیازهای صنعت فولاد کشور از طریق دانش بنیان ها


با هدف رفع نیازهای صنایع از طریق شرکت های فناور و دانش بنیان تفاهم نامه ای میان پارک علم و فناوری خراسان و یک شرکت سرمایه گذاری در حوزه دیسپاچینگ انرژی و نمونه گیرهای خطوط کنسانتره و گندله امضا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با هدف برقراری ارتباط اثربخش و همکاری های تنگاتنگ و به منظور نفوذ و توسعه فناوری، بومی سازی و خودکفایی در صنایع معدنی و در راستای حمایت از شرکت های فناور و دانش بنیان با استفاده از قوانین و مقررات کشوری، تفاهم نامه ای بین پارک علم و فناوری خراسان رضوی به نمایندگی مسعود میرزایی شهرابی رییس پارک و یکی از شرکت های سرمایه گذاری به امضا رسید.

این تفاهم نامه در راستای توسعه همکاری های مشترک بین شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان خراسان و یکی از شرکت های فناوری و به منظور عملیات طراحی، مهندسی و تامین و اجرای طرح کنترل مانیتورینگ یکپارچه سیستم اتوماسیون آب و گاز صنعتی و مصارف جانبی در فولاد سنگان منعقد شد.

اجرای پروژه کنترل و مانیتورینگ یکپارچه سیستم آب و گاز صنعتی و مصارف جانبی در سه فاز طراحی، تامین و اجرا از تاکیدات این تفاهم نامه است که در صورت تایید هر فاز به فاز بعدی راه پیدا خواهد کرد.

این تفاهم نامه به دنبال همکاری و سرمایه گذاری در راستای ایجاد و توسعه شرکت های فناور و دانش بنیان در حوزه های مرتبط با فعالیت های ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین نیازهای صنعت فولاد کشور از طریق دانش بنیان ها

تامین نیازهای صنعت فولاد کشور از طریق دانش بنیان ها