مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 10:402023-01-16سياسي

واکنش عضو شورای شهر به سخنان مسئولان میراث فرهنگی رفسنجان


عضو شورای اسلامی شهر رفسنجان نسبت به برخی اظهارنظرهای مسئولین اداره میراث فرهنگی شهرستان رفسنجان درباره تجلیل از فعالان غیرمجاز گردشگری واکنش نشان داد.

- ایسنا/کرمان عضو شورای اسلامی شهر رفسنجان نسبت به برخی اظهارنظرهای مسئولین اداره میراث فرهنگی شهرستان رفسنجان درباره تجلیل از فعالان غیرمجاز گردشگری واکنش نشان داد.

ابراهیم صباغ جعفری در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی شانزدهمین نمایشگاه گردشگری تهران در محل هتل جهانگردی رفسنجان با انتقاد از برخی اظهارنظرهای مسئولین میراث فرهنگی شهرستان، گفت: نمی شود که شهرداری با توجه به وظایف اجتماعی که در زمینه گردشگری دارد فعالیت کند، بعد مسئولی از میراث فرهنگی مصاحبه و بیان کند که من در این جلسه نه دعوت بودم و نه اطلاع داشتم و فقط شنیدم که از عده ای که هنوز مجوز ندارند به عنوان فعالان گردشگری تجلیل شده است.

وی افزود: اگر به عکسی که از این جلسه منتشر شده نگاه می کردند می دیدند که شهردار، رییس و اعضای شورای شهر جمع بی هویتی را تقدیر نکردند.

این عضو شورای اسلامی شهر رفسنجان با طرح این سوال که آیا با این رویه قرار است گردشگری شهرستان را جلو ببریم؟ افزود: وظیفه ما فرهنگ سازی در حوزه گردشگری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش عضو شورای شهر به سخنان مسئولان میراث فرهنگی رفسنجان

واکنش عضو شورای شهر به سخنان مسئولان میراث فرهنگی رفسنجان