مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 10:452023-01-16اقتصادي

175 واحد گلخانه ای استان مرکزی از سوخت مایع استفاده می کنند


مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی گفت: از مجموع گلخانه های استان مرکزی تنها 175 واحد، از سوخت مایع و 1400 واحد از سوخت گاز استفاده می کنند.

- ایسنا/مرکزی مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی گفت: از مجموع گلخانه های استان مرکزی تنها 175 واحد، از سوخت مایع و 1400 واحد از سوخت گاز استفاده می کنند.

علی اصغر زارعی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: از مجموع 1575 واحد گلخانه ای فعال در سطح استان مرکزی 1400 واحد گازسوز هستند و 175 واحد از سوخت گازوییل استفاده می کنند.

وی افزود: به دنبال این هستیم که تمام واحدهای گلخانه ای به سوخت گاز به عنوان یک سوخت مطمئن متصل شوند که در حال حاضر نیز بیشتر گلخانه های استان به سوخت گاز متصل هستند.

مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی با بیان اینکه از تمامی گلخانه داران درخواست شده یک سوخت مایع به عنوان سوخت رزرو برای خود لحاظ کنند، تصریح کرد: بخاری های گلخانه ها دوگانه سوز بوده و می تواند از دو سوخت گاز و مایع استفاده کند، با شروع فصل سرما طی مکاتبه ای با شرکت پخش فرآورده های نفتی در راستای دریافت سوخت مایع نیز صحبت و هماهنگی می شود تا در صورت ضرورت، گلخانه داران بتوانند از سوخت مایع نیز استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

175 واحد گلخانه ای استان مرکزی از سوخت مایع استفاده می کنند

175 واحد گلخانه ای استان مرکزی از سوخت مایع استفاده می کنند