مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 10:502023-01-16سياسي

مخالف اجرای BRT در بندرعباس هستیم/هنوز تصمیم گیری قطعی نکرده ایم


رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل و ترافیک شورای شهر بندرعباس گفت: با وضعیت کنونی شهر بندرعباس، شهرداری و شورا قطعا مخالف اجرای بحث BRT هستند.

- ایسنا/هرمزگان رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل و ترافیک شورای شهر بندرعباس گفت: با وضعیت کنونی شهر بندرعباس، شهرداری و شورا قطعا مخالف اجرای بحث BRT هستند.

حسن سالاری در گفت و گو با ایسنا، افزود: در مدتی که بنده توفیق داشته ام به عنوان رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل ترافیک شورای شهر انجام وضیفه کنم، چندین جلسه را در حوزه حمل و نقل و ترافیک با استفاده از مشاورین کشوری و ملی هم استانی داشته و جلساتی در این باره برگزار کرده ایم.

وی تصریح کرد: با وضعیت کنونی شهر بندرعباس، شهرداری و شورا قطعا مخالف اجرای بحث BRT هستند و اینکه هنوز تصمیم گیری قطعی نکرده ایم و به جمع بندی نرسیده ایم صرفا به این دلیل است که نمی خواهیم این تصمیم مانند اجرای این طرح باشد چرا که در این طرح پس از اجرا متوجه شدند که تصمیم اشتباهی بوده است.

سالاری بیان کرد: ما به دنبال این هستیم که این اشتباه را حداقل با نظر کارشناسی و تخصصی پیش ببریم که اگر قرار باشد ایستگاه های BRT جمع آوری شوند نهایت تلاشمان را کرده باشیم که حقی از مردم ضایع نشده باشد و همچنی خروجی کاشناسی شده داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالف اجرای BRT در بندرعباس هستیم/هنوز تصمیم گیری قطعی نکرده ایم

مخالف اجرای BRT در بندرعباس هستیم/هنوز تصمیم گیری قطعی نکرده ایم