مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 10:552023-01-16اقتصادي

گوگل و انویدیا علیه مایکروسافت موضع گرفتند


مایکروسافت باموانع جدیدی برای خرید شرکت «اکتیویژن بلیزارد» (توسعه دهنده بازی های رایانشی) روبرو شده زیرا انویدیا و گوگل درباره این فرایند به کمیسیون فدرال تجارت آمریکا ابراز نگرانی کرده اند.

- مایکروسافت باموانع جدیدی برای خرید شرکت اکتیویژن بلیزارد (توسعه دهنده بازی های رایانشی) روبرو شده زیرا انویدیا و گوگل درباره این فرایند به کمیسیون فدرال تجارت آمریکا ابراز نگرانی کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از بلومبرگ، به گفته منابع آگاه هر دو شرکت به کمیسیون فدرال تجارت آمریکا اعلام کرده اند چنین ادغامی برتری ناعادلانه برای مایکروسافت در بازار بازی های ابر رایانشی، سرویس های بازی های مبتنی بر اشتراک و همچنین بازی های موبایل ایجادمی کند.

چنین اظهار نظارهایی در حقیقت پشتیبانی از موضع کمیسیون فدرال تجارت آمریکا در دعوای قانونی است که برای جلوگیری از فرایند خرید اکتیویژن توسط مایکروسافت ثبت کرده است.

این شکایت در دسامبر 2022 میلادی ثبت شده زیرا کمیسیون مذکور بیم آن دارد که مایکروسافت با خرید اکتیویژن به رقابت با بازارهای مختلف و در حال شکوفایی بازی های رایانشی آنلاین آسیب بزند.

پیش از این نیز شرکت سونی مخالفت صریح خود را با این ادغام اعلام کرده بود و اکنون انویدیا و گوگل نیز موضع خود را بیان کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گوگل و انویدیا علیه مایکروسافت موضع گرفتند

گوگل و انویدیا علیه مایکروسافت موضع گرفتند