مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 11:002023-01-16سياسي

خطای محاسباتی دشمن عدم شناخت دقیق از پیوند مردم با رهبری بود


دشمن تصور می کرد اگر عمود خیمه انقلاب را بزند استواری نظام از بین خواهد رفت و این امر به لحاظ سیاسی منشأ تغییراتی در جامعه می شود.

- علاءالدین بروجردی نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در گفتگو با در جمع مداحان در مورد خطای محاسباتی دشمن در وقایع اخیر گفت: در این بحران تحمیلی تعداد زیادی از سرویس های اطلاعاتی بیگانه طراحی مطالعه شده درازمدتی انجام داده و جنگ شناختی تمام عیاری را بر اساس نقاط ضعف ما و البته تصورات غلط خودشان و عدم شناخت دقیق شان از ماهیت انقلاب اسلامی و جایگاه والای رهبری و پیوند اکثریت مردم با این جایگاه رفیع، رقم زدند.

رییس کمیته سیاسی مجمع بیداری اسلامی افزود: البته آن ها پیش از این هم به بهانه های مختلف تحریم های متعددی را علیه ملت وضع کرده بودند.

اما این بار طراحی ای که انجام دادند و با اقدامات گسترده تبلیغاتی و سرمایه گذاری میلیاردی از طریق رسانه هایی نظیر اینترنشنال، بی بی سی و امثالهم، برنامه ها را روی ایران متمرکز کرده و 24 ساعته خبرسازی کردند و عوامل خودشان را در داخل کشور به کار گرفتند، اما محاسبات آن ها همیشه غلط از آب درآمده است.

بروجردی تصریح کرد: آن ها چون دیدند قوام ملت به جایگاه والای رهبری است، تصور کردند اگر عمود خیمه انقلاب را بزنند عملاً استواری نظام از بین خواهد رفت و این امر می تواند ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطای محاسباتی دشمن عدم شناخت دقیق از پیوند مردم با رهبری بود

خطای محاسباتی دشمن عدم شناخت دقیق از پیوند مردم با رهبری بود