مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 11:002023-01-16اقتصادي

کاهش 1.3 میلیون مترمکعبی مصرف گاز در زنجان


مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان گفت: مصرف گاز استان زنجان به 9 میلیون و 800 هزار مترمکعب رسید که نسبت به 24ساعت گذشته یک میلیون و 300 هزار متر مکعب کاهش داشته است.

- رحیم سلیمان نژاد، مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته مردم زنجان 9 میلیون و 800 هزار مترمکعب گاز مصرف کردند.

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به اینکه آمار مصرف گاز نسبت به 24 ساعت گذشته یک میلیون و 300  هزار متر مکعب کاهش داشته است، بیان کرد: مصرف گاز در زنجان از روزهای گذشته روند کاهشی داشته است.

وی ضمن تقدیر و تشکر از همراهی مردم در صرفه جویی مصرف گاز بیان کرد: همچنین محدودیت صنایع باعث کاهش مصرف در زنجان شده است که جا دارد از همراهی صنایع در این زمینه تشکر شود.

سلیمان نژاد با اشاره به اینکه به منظور حفظ این شرایط در ادارت و صرفه جویی در مصرف گاز  دمای 18 درجه در ادارات رعایت شود، اضافه کرد: حفظ دمای 18 تا 21 درجه سانتیگراد در منازل بهترین شرایط برای کنترل دما است.

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به فعالیت و نظارت مستمر شرکت گاز بر مصرف ادارات و مجموعه ها بیان کرد: برخورد لازم با مشترکان پر مصرف انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 1.3 میلیون مترمکعبی مصرف گاز در زنجان

کاهش 1.3 میلیون مترمکعبی مصرف گاز در زنجان