مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 11:002023-01-16دانش

سرپرستان 3 واحد دانشگاه آزاد منصوب شدند


رییس دانشگاه آزاد اسلامی در احکام جداگانه ای، سرپرستان واحدهای دهلران، مراغه، شبستر، خامنه، صوفیان و مرکز تسوج را منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس، محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور احکام جداگانه ای، رحیم انصاری پور را به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهلران، بابک پورقهرمانی را به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه و علی رضاپور را به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای شبستر، خامنه، صوفیان و مرکز تسوج منصوب کرد.

  در متن احکام طهرانچی آمده است: برادر گرامی جناب آقای دکتر رحیم انصاری پور با سلام  بنا به پیشنهاد سرپرست محترم دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی جنابعالی به موجب این حکم به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهلران منصوب می شوید.

از جنابعالی انتظار می رود با بهره گیری از کلیه ظرفیت های معنوی، مادی و سرمایه های انسانی دانشگاه به ویژه تقویت نقش آفرینی اعضای هیأت علمی و کارکنان در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ کیان دانشگاه، گسترش فضای انقلابی و ارتقای علمی دانشگاه و همچنین اجرای برنامه پنج ساله دانشگاه آزاد اسلامی و اعتلای واحد اهتمام ورزید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرستان 3 واحد دانشگاه آزاد منصوب شدند

سرپرستان 3 واحد دانشگاه آزاد منصوب شدند