مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 11:352023-01-16فرهنگي

زنجان، آماده اکران فیلم های جشنواره فجر


معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: دو سینما بهمن و روشا در شهر زنجان به اکران فیلم های جشنواره فجر برای علاقه مندان خواهند پرداخت.

- ابراهیم قاسمی در گفت وگو با ایسنا، درباره اکران فیلم های جشنواره فجر در استان زنجان، اظهار کرد: استان زنجان نیز جزو استان هایی است که برای اکران فیلم های جشنواره فیلم فجر اعلام آمادگی کرده و منتظر اعلام جزییات اکران از سوی سازمان سینمایی هستیم و این فیلم ها در استان زنجان نیز اکران خواهد شد.

وی افزود: اکران فیلم های فجر طبق دستورالعمل کشوری در مرکز استان انجام خواهد شد و دو سینما بهمن و روشا در شهر زنجان به اکران فیلم های جشنواره فجر برای علاقه مندان خواهند پرداخت.

این مسئول تصریح کرد: برخلاف گذشته که علاقه مندان به مشاهده فیلم های جشنواره فجر برای تماشا به تهران می رفتند، چندین سال است که فیلم های جشنواره در راستای عدالت فرهنگی در استان ها نیز اکران می شود و علاقه مندان می توانند در استان خود به مشاهده بپردازند.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه در همه برنامه هایی که برای مراکز استان ها بوده زنجان نیز حضور داشته، خاطرنشان کرد: یکی از عوامل رونق سینما اکران فیلم های جشنواره فجر است و این فیلم ها در دوره های گذشته د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجان، آماده اکران فیلم های جشنواره فجر

زنجان، آماده اکران فیلم های جشنواره فجر