مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 11:452023-01-16سياسي

بیمارستان شهید شریعت رضوی ایمن سازی می شود


شهردار منطقه 9 تهران از آغاز طراحی و ساخت پلی کلینیک تخصصی در غرب پایتخت خبر داد و گفت: بیمارستان شهید شریعت رضوی ایمن سازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سیدمحمدرحیم مرتضوی از آغاز طراحی و ساخت پلی کلینیک تخصصی در غرب پایتخت، طی یک دوره زمانی کوتاه به منظور حفظ و ارتقا ایمنی شهروندان خبر داد و گفت: پیرو مطالبات مردمی در قرار خدمت شهردار تهران در منطقه 9 تهران، در بازدیدها و دیدارهای چهره به چهره با شهروندان غرب پایتخت پیرامون احداث مرکز تخصصی درمانی، مقرر شد تا در این خصوص اقدام لازم انجام شود.

شهردار منطقه 9 تهران خاطرنشان کرد: در این راستا و براساس مصوبات قرارگاه ایمنی کالبدی منطقه 9، بیمارستان شهید شریعت رضوی به دلیل مشکلات سازه ای و فرونشست های متعدد ناایمن بوده و به همین دلیل طی جلسات برگزار شده با مدیران ارشد سازمان تأمین اجتماعی کشور مقرر شده به منظور حفظ و ارتقا ایمنی شهروندان، طی یک دوره زمانی کوتاه بیمارستان به پلی کلینیک تخصصی تغییر یابد.

وی گفت: برابر اعلام مدیران سازمان تأمین اجتماعی در صورت موافقت سازمان اوقاف با واگذاری یا تهاتر زمین های متبوع، این پلی کلینیک به بیمارستان تخصصی ارتقا می یابد.

مرتضوی اظهار کرد: بیمارستان شهید شریعت رضوی از نظر ایمنی جز ساختمان های پرخطر بوده و مدیریت شهری خود را مکلف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان شهید شریعت رضوی ایمن سازی می شود

بیمارستان شهید شریعت رضوی ایمن سازی می شود