مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 12:002023-01-16اقتصادي

آموزش های مهارتی موجب کارآمدی نیروهای شاغل می شود


مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان کردستان در بازدید از کارخانه لاستیک بارز کردستان گفت: آموزش های مهارتی علاوه بر تربیت نیروی متخصص و کارآمد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، فردین وکیلی در بازدید از کارخانه لاستیک بارز کردستان اظهار کرد: آموزش های مهارتی مسیری مطمئن در راستای تربیت نیروی متخصص و کارآمد مورد نیاز صنایع سنگین استان است.

وی گفت: آموزش های مهارتی علاوه بر تربیت نیروی متخصص و کارآمد، در ارتقاء توانمندی نیروی شاغل در صنایع سنگین استان و در نتیجه کمک به افزایش بهره وری و تولید نقش غیر قابل انکاری را بازی می کند.

وکیلی افزود: امروزه شاهد رقابت تنگاتنگ بین برای گواهینامه های مهارت با مدارک دانشگاهی هستیم و در برخی موارد گواهینامه های مهارت می تواند به مراتب ارزشی بالاتر از دانش نامه های دانشگاهی داشته باشد چرا که صنایع کوچک و سنگین کشور به این مهم رسیده اند که افراد متخصص و کارآمد می توانند به مراتب بیشتر از افراد فاقد مهارت و تخصص لازم صنایع استان را به سوی تعالی و بهره وری و راندمان بالا سوق دهند.

وی افزود: نگاه حرفه ای به مقوله مهارت آموزی و توانمندی افراد شاغل در صنایع استان بر اساس تعیین سطح صلاحیت های حرفه ای می تواند علاوه بر کمک به افزایش سطح کیفی محصولات تولید شده در افزایش سطح کمی تولیدات صنایع است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش های مهارتی موجب کارآمدی نیروهای شاغل می شود

آموزش های مهارتی موجب کارآمدی نیروهای شاغل می شود