مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 12:002023-01-16دانش

دستورالعمل حمایت از خانواده و جوانی جمعیت دانشگاه آزاد ابلاغ شد


مشاور ریاست و رییس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان ها «دستورالعمل حمایت از خانواده و جوانی جمعیت دانشگاه آزاد اسلامی» را ابلاغ کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس، علی سروری مجد مشاور ریاست و رییس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان ها دستورالعمل حمایت از خانواده و جوانی جمعیت دانشگاه آزاد اسلامی را به رؤسای استان ها و واحدهای ویژه دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ کرد.

دستورالعمل حمایت از خانواده و جوانی جمعیت دانشگاه آزاد اسلامی در راستای تحقق سند تحول و تعالی دانشگاه از بسته کاری ارتقای تربیت اخلاقی، معنوی و هویتی با هدف نهادینه سازی فرهنگ عفاف و خانواده محوری از طریق اجرای راه کنش تقویت ارتباط اثربخش و تعامل با خانواده دانشگاهیان از منظر حمایتی و بهره گیری از فرصت های اثرگذاری فرهنگی و تسهیل ازدواج دانشجویی و با استناد به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مصوبه مجلس شورای اسلامی ابلاغ شده است.

این دستورالعمل که به تفصیل در اختیار واحدهای دانشگاهی قرار گرفته، به مواد قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مصوبه مجلس شورای اسلامی و لزوم اجرایی کردن این مواد اشاره کرده است.

در این دستورالعمل آمده است: در اجرای ماده 8 قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، مقرر شد حق مسکن متناسب با افزایش ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستورالعمل حمایت از خانواده و جوانی جمعیت دانشگاه آزاد ابلاغ شد

دستورالعمل حمایت از خانواده و جوانی جمعیت دانشگاه آزاد ابلاغ شد