مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 12:012023-01-16اقتصادي

احیای صنعت ابریشم در فومن با کمک منابع محلی


فرماندار فومن به احیای صنعت ابریشم در این شهرستان اشاره کرد و گفت: با کمک منابع محلی بیش از 90 هکتار اراضی بلااستفاده فومن برای ایجاد توتستان ها احیا و به بهره برداری می رسد.

- موسی فکور در گفتگو با کنترل شد.

فرماندار فومن تاکید کرد: در بخش اقتصادی با پیوستن دولت سیزدهم به سازمان پیمان شانگهای اتفاقات خوبی در حال رغم خوردن است.

فکور با بیان اینکه مدیریت جهادی در سطح استان گیلان سبب ایجاد تحول شده است، اظهار داشت: با تشکیل قرارگاه جهادی در سطح استان، عملکرد مدیران گیلان در حوزه مدیریت آبی بخش کشاورزی قابل قبول بوده است.

وی به افزایش میزان تولید برنج ایرانی اشاره کرد و گفت: با همدلی و همراهی مدیران جهادی شاهد پیشرفت همه جانبه در سطح شهرستان فومن خواهیم بود.

فرماندار فومن با بیان اینکه با برنامه ریزی های صورت گرفته در حوزه پسماند و تفکیک زباله از مبدا مشکلات این بخش در استان و شهرستان حل خواهد شد، اظهار داشت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته آسفالت راه روستایی سه برابر سال گذشته در دستور کار قرار گرفته که بخشی انجام و مابقی تا پایان سال به سرانجام می رسد.

نصب 32 دستگاه ترانس برق در سطح شهرستان فومن فرماندار فومن از نصب 32 ترانس برق در سطح شهرستان در طول سال جاری خبر داد و تصریح کرد: 50 کیلومتر کابل خودنگهدار نیز در این شهرستان نصب شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای صنعت ابریشم در فومن با کمک منابع محلی

احیای صنعت ابریشم در فومن با کمک منابع محلی