مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 12:152023-01-16سياسي

آزادی بیش از 975 نفر از زنان زندانی به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س)


رییس قوه قضاییه با اشاره به آزادی بیش از 975 نفر از زنان زندانی به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) گفت: در 9 ماه گذشته با تلاش های صورت گرفته 310 محکوم به قصاص رهایی پیدا کردند.

- رییس قوه قضاییه با اشاره به آزادی بیش از 975 نفر از زنان زندانی به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) گفت: در 9 ماه گذشته با تلاش های صورت گرفته 310 محکوم به قصاص رهایی پیدا کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای، امروز دوشنبه (26 دی) طی سخنانی در شورای عالی قوه قضاییه، ضمن اشاره به حدیث اللهم قَوِّ عَلی خِدمَتِکَ جَوارِحی وَاشدُد عَلَی العَزیمَهِ جَوانِحی ، گفت: یکی از مصادیق آشکار خدمت به خداوند، خدمت به بندگان خداوند است؛ مردم صبور و متدیّن ایران اسلامی حقیقتاً برای کشور و نظام سنگ تمام گذاشته اند، لذا ما مسئولان نیز موظف و مکلف هستیم نهایت وسع و تلاش مان را برای خدمت به این مردم بکار ببندیم.

رییس دستگاه قضا با اشاره به افزایش برودت هوا طی روزهای اخیر در منطقه و مضایقی که بعضاً بدین واسطه ایجاد شده و صرفاً اختصاص به کشور ما نیز ندارد، گفت: ضروری است در این روزها با توجه به افزایش برودت هوا به توصیه های مسئولین حوزه انرژی و گاز کشور، بیشتر گوش فرا دهیم و در صرفه جویی کوشا باشیم و نهایت کمک و مساعدت را به دولت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی بیش از 975 نفر از زنان زندانی به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س)

آزادی بیش از 975 نفر از زنان زندانی به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س)