مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 12:152023-01-16اقتصادي

زنان در لایحه بودجه 1402؛ تکلیف دولت برای ایجاد بیمه خاص بیوگان و زنان سالخورده


لایحه بودجه 1402 نشان می دهد که دولت مجموعا خواستار 57 میلیارد و 940 میلیون و 700 هزار تومان بودجه برای اعتبارات هزینه ای و تملک دارایی سرمایه ای معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری شده است که این رقم در قیاس با آنچه سال قبل در لایحه بودجه پیشنهاد شده بود .

- لایحه بودجه 1402 نشان می دهد که دولت مجموعا خواستار 57 میلیارد و 940 میلیون و 700 هزار تومان بودجه برای اعتبارات هزینه ای و تملک دارایی سرمایه ای معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری شده است که این رقم در قیاس با آنچه سال قبل در لایحه بودجه پیشنهاد شده بود خبر از رشد بیش از 50 درصدی بودجه این معاونت می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری بر خلاف روال گذشته ردیف بودجه مستقلی در لایحه بودجه 1401 نداشت.

درواقع بی درج نام و کد معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری بودجه پیشنهادی این معاونت با عنوان برنامه هدایت، راهبری و توانمندسازی خانواده ها و کودکان، نظارت بر مهدهای کودک، مراکز پیش دبستان، مراکز آموزشی نگهداری کودکان و اجرای سیاست های قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ذیل ردیف بودجه نهاد ریاست جمهوری در لایحه بودجه 1401 قرار گرفته بود.

همین امر سر و صداهای زیادی را مبنی بر تزلزل استقلال معاونت امور زنان و خانواده به پا کرد و حتی فاطمه قاسم پور،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنان در لایحه بودجه 1402؛ تکلیف دولت برای ایجاد بیمه خاص بیوگان و زنان سالخورده

زنان در لایحه بودجه 1402؛ تکلیف دولت برای ایجاد بیمه خاص بیوگان و زنان سالخورده