مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 12:252023-01-16اقتصادي

قیمت مسکن ملی نامشخص است


یک کارشناس مسکن با اشاره به اینکه قیمت مسکن ملی نامشخص است گفت: توسعه افقی با ویلاسازی متفاوت است.

- فرهاد بیضایی، کارشناس بازار مسکن در خصوص طرح ساخت خانه های ویلایی در نهضت ملی مسکن به خبرنگار مهر گفت: ساخت ویلایی در برخی از مناطق کشور که تأمین زمین وجود دارد مشکلی نیست و اما اتفاقی که در وزارت راه وش هرسازی باید مشخص شود این است که واحدهای ویلایی قرار است براساس چه مدلی اجرایی شود و هدف از ساخت وسزهای ویلایی چیست؟ چرا که این نوع ساخت و سازها با شرایط مسکن مهر متفاوتاست از طرف دیگر این ساخت و سازهای ویلایی با چه منبع پولی قرار است ساخته شود با توجه به اینکه بانک ها توان پرداخت تسهیلات ندارد بانک مرکزی هم کمک چندانی نمی کند بنابراین باید مشخص شود منابع ساخت از کجا قرار است که تأمین شود.

وی در ادامه بیان کرد: از سوی دیگر با توجه به شرایط تورمی حاکم در کشور هیچ ساختمانی پیش فروش و پیش خرید نمی شود طرح نهضت ملی هم پیش فروش خانه ها است و مردم در این پیش فروش از طریق تسهیلات و راه های دیگر منابع پرداخت را تأمین می کردند اما با شرایط تورم موجود مردم توان پرداخت اقساط مسکن ملی را ندارند.

قیمت های مسکن ملی هم نامشخص است این کارشناس مسکن از شرایط نامعلوم قیمت ها دربازار مسکن به مهر گفت: در گذشته اعلام شده بود هر واحد مسکونی مهر متری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت مسکن ملی نامشخص است

قیمت مسکن ملی نامشخص است