مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 12:302023-01-16سياسي

مرزهای هویت در دانشجویان دچار تنش های جدی است


معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) گفت: بررسی ها نشان می دهد در بدنه دانشجویی دچار یک نوع اختلال هویتی هستیم.

به طوری که مرزهای هویت فردی، - ایسنا/قزوین معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) گفت: بررسی ها نشان می دهد در بدنه دانشجویی دچار یک نوع اختلال هویتی هستیم.

به طوری که مرزهای هویت فردی، خانوادگی و اجتماعی دانشجویان دچار تنش های جدی شده است، در همین راستا شاهد فقدان هویت منسجم و هویت التقاطی برخی دانشجویان هستیم.

حسین محمدی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: کرسی های آزاداندیشی، فضایی برای احصای مشکلات و شناسایی آسیب های اجتماعی پیرامون دانشجویان است.

متأسفانه یکی از مسائل اساسی و مشکلاتی که این روزها شاهد آن هستیم، اختلال در ارتباط بین اقشار مختلف اجتماعی است و این اختلال نشانه هایی از گسست اجتماعی را نمایان کرده است.

وی اضافه کرد: نداشتن سعه صدر در گفتگو با جوانان و نداشتن شناخت صحیح از مختصات فکری و انگیزشی جوانان از عوامل اصلی اختلالاتی است که گاهی منجر به بروز آسیب می شود.

از طرفی نسخه های ارائه شده برای حل مسائل دانشجویان حتی توسط اقشار همسوی دانشگاهی به استفاده از ابزار قوانین اجتماعی برای کنترل رفتاری جوانان تقلیل یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرزهای هویت در دانشجویان دچار تنش های جدی است

مرزهای هویت در دانشجویان دچار تنش های جدی است