مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 12:352023-01-16اجتماعي

اجرای طرح جمع آوری و ساماندهی کارتن خواب ها


معاون شهرداری منطقه 2 تهران از اجرای طرح فوریتی جمع آوری و ساماندهی کارتن خواب ها با آماده باش شبانه مرکز خدمات اجتماعی این منطقه همزمان با آغاز فصل سرما و برودت هوا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اکرم رجای از اجرای طرح فوریتی جمع آوری و ساماندهی کارتن خواب ها با آماده باش شبانه مرکز خدمات اجتماعی این منطقه همزمان با آغاز فصل سرما و برودت هوا خبر داد و گفت: با توجه به پیش بینی های وضعیت جوی مبنی بر برودت و کاهش دمای هوا، به منظور پیشگیری از حوادث احتمالی و امدادرسانی لازم به افراد کارتن خواب و بی خانمان، مرکز خدمات اجتماعی منطقه با همکاری نواحی 9 گانه با گشت های شبانه اقدام به هدایت آسیب دیدگان اجتماعی به گرمخانه ها می کند.

معاون شهرداری منطقه 2 تهران با اشاره به اینکه در این طرح فوریتی، فضاهای بی دفاع شهری به صورت مستمر مورد بازدید قرار می گیرد، افزود: تاکنون بیش از 200 نفر از افراد آسیب دیده شناسایی و این افراد به محل های اسکان شبانه منتقل می شوند.

وی اظهار کرد: شهروندان برای مشارکت با مدیریت شهری و کمک به کارتن خواب ها می توانند در صورت مشاهده این افراد، با شماره های 137، 55012345 و 55522322 تماس بگیرند و محل آنان را اطلاع دهند تا در سریع ترین زمان ممکن نسبت به انتقال به گرمخانه اقدام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح جمع آوری و ساماندهی کارتن خواب ها

اجرای طرح جمع آوری و ساماندهی کارتن خواب ها