مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 12:352023-01-16سياسي

آغاز ساخت 20 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی در گیلان


استاندار گیلان بر پیگیری جدی برای تامین زمین 100 هکتاری در شرق استان به منظور اجرای 10 هزار واحد مسکونی تاکید کرد و گفت: در حال حاضر عملیات ساخت 20 هزار و 213 واحد در مناطق مختلف شهری و روستایی استان آغاز شده است.

- اسدالله عباسی امروز، 26 دی ماه در جلسه شورای مسکن استان گیلان، با بیان اینکه تامین مسکن از اولویت های دولت سیزدهم است، افزود: مسکن و اشتغال دو مولفه مهم در دستور کار است که باید با جدیت و همت به تعهداتمان عمل کنیم.

وی با تاکید بر اینکه هدف از برگزاری این جلسات بررسی روند پیشرفت پروژه ها و ارائه راهکار برای رفع مشکلات احتمالی است، اظهار کرد: دستگاه ها انسجام و هماهنگی لازم را در کارگروه ها داشته باشند و جلسات و تعاملات باید موجب تسریع در اجرای پروژه ها شود.

استاندار گیلان همچنین با تاکید بر اینکه معتقد به انجام بهتر امور در قالب تعاونی ها هستیم، بر ضرورت بررسی صلاحیت و توانمندی پیمانکاران برای انجام کار قبل از واگذاری پروژه ها تاکید و خاطرنشان کرد: طی دهه گذشته به دلیل عملکرد ضعیف دولت ها در بخش مسکن، آسیب و کمبود جدی در این حوزه داریم و اکنون تلاش بر آن است ضمن کمک به بهبود وضعیت مسکن، فرصت های شغلی بخش مسکن و بخش های جانبی با رونق ساخت و سازها در استان تقویت و گسترش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ساخت 20 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی در گیلان

آغاز ساخت 20 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی در گیلان