مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 12:452023-01-16ورزشي

مسابقات تیراندازی «مرد میدان» در رشت برگزار شد


مسابقات استانی تیراندازی «مرد میدان» به مناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی با حضور 69 تیرانداز در رشت برگزار شد.

- ایسنا/گیلان مسابقات استانی تیراندازی مرد میدان به مناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی با حضور 69 تیرانداز در رشت برگزار شد.

محمدصادق زارع رییس هیئت تیراندازی بسیج گیلان در گفت وگو با ایسنا از برگزاری مسابقات استانی تیراندازی به مناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی خبر داد و اظهار کرد: این مسابقات در دو بخش مردان و زنان در رشته های تفنگ و تپانچه در سالن تیراندازی شهید یونس پورمحمودی شهرستان رشت برگزار شد.

رییس هیئت تیراندازی مرکز تربیت بدنی سپاه قدس گیلان افزود: امروز همه ما موظف به تداوم راه و آرمان شهدا هستیم و می توانیم با برگزاری برنامه های فرهنگی و ورزشی، دین خود را به آنها ادا کنیم.

وی شخصیت شهید سلیمانی را نماد اخلاق مداری، ساده زیستی، تواضع و اخلاص دانست و ادامه داد: این سردار شهید در خانواده و اجتماع و محل کار به تواضع و فروتنی معروف بود و لذا می تواند الگوی مناسبی برای همه آحاد جامعه به ویژه ورزشکاران باشد.

زارع تصریح کرد: مسابقات تیراندازی مرد میدان که به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی برگزار شد با استقبال خوب علاقمندان و ورزشکاران استانی همراه بود و تعداد 69 تیرانداز در دو بخش مردان و ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات تیراندازی «مرد میدان» در رشت برگزار شد

مسابقات تیراندازی «مرد میدان» در رشت برگزار شد