مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 12:552023-01-16اجتماعي

«جاده های قزوین» برفی و لغزنده است/ لزوم خودداری مردم از سفرهای غیرضروری


تمامی محورهای استان بسیار لغزنده و پوشیده از برف و یخ است و توصیه می کنیم رانندگان در چنین شرایطی ضمن روشن کردن چراغ های مه شکن، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، سرهنگ فرهاد ذاکری منش اظهار کرد: امروز علیرغم بارش شدید برف، لغزندگی معابر و کاهش دید افقی، تمهیدات ترافیکی لازم اندیشیده شد و پلیس در آماده باش صددرصد بود و در تمامی محورها حضور داشت.

وی افزود: تصادف های امروز کاملاً جزیی بودند و هیچ گونه گره ترافیکی نداشتیم، همچنین تمامی خدمات و امدادرسانی ها توسط پلیس برای در راه ماندگانی که به دلیل نقص فنی خودروها و مشکلات دیگر در راه مانده بودند انجام شد و هیچ مسافر در راه مانده ای نداشتیم.

رییس پلیس راه استان قزوین عنوان کرد: امروز خوشبختانه حجم ترددها کم بود و شهروندان توصیه های پلیس مبنی بر اجتناب از سفرهای غیرضروری را جدی گرفته بودند.

این مسئول انتظامی خاطرنشان کرد: مطابق پیش بینی ها دمای قزوین تا نیمه شب به 11 درجه زیر صفر خواهد رسید، یعنی ممکن است حتی نمک پاشی ها هم جوابگو نباشد.

سرهنگ ذاکری منش بیان کرد: تمامی محورهای استان بسیار لغزنده و پوشیده از برف و یخ است و توصیه می کنیم رانندگان در چنین شرایطی ضمن روشن کردن چراغ های مه شکن، احتیاط را رعایت کرده و کاملاً آهسته حرکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«جاده های قزوین» برفی و لغزنده است/ لزوم خودداری مردم از سفرهای غیرضروری

«جاده های قزوین» برفی و لغزنده است/ لزوم خودداری مردم از سفرهای غیرضروری