مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 13:252023-01-16اجتماعي

اهمیت دیپلماسی آموزشی و مهارتی


یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش، ظهر امروز با آکف کرچی رییس موسسه آموزشی اکو (ECO) در ساختمان شهید رجایی این وزارتخانه دیدار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس،یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش، ظهر امروز با آکف کرچی رییس موسسه آموزشی اکو (ECO) در ساختمان شهید رجایی این وزارتخانه دیدار کرد.

  یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در این جلسه ضمن تبریک سال جدید مبلادی، گفت: دستور دولت سیزدهم مبنی بر ارتباط با کشورهای نزدیک و هم پیمان است.

وزارت آموزش و پرورش دیپلماسی آموزشی را با کشورهای همسایه شروع کرده است.

  وی با بیان اینکه پیشرفت های بسیار خوبی را در حوزه دانش آموزان و معلمان داریم، گفت: در حوزه آموزشی، دانش آموزان ما جزو سرآمد المپیادهای علمی و همچنین حرفه ای هستند؛ در حوزه های فرهنگی هم دانش آموزان و معلمان ایران، رتبه های اول قرآن را دارند.

نوری با اشاره به اینکه در حوزه تدوین و تألیف چاپ کتب درسی جزو قدیمی ترین کشورها هستیم، افزود: به نظر می آید اینها زمینه همکاری خوبی است و از طریق یک برنامه دیپلماسی می توانیم به هم افزایی برسیم؛  امیدواریم سریع تفاهم نامه اجرایی برای انجام فعالیت های مشترک منعقد شود که بی تردید برنامه آموزشی قابلیت اجرا شدن در کشورهای عضو اکو را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت دیپلماسی آموزشی و مهارتی

اهمیت دیپلماسی آموزشی و مهارتی