مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 13:252023-01-16اجتماعي

حصارهای آبی رنگ مقبره الشعرا در اردیبهشت 1402 برداشته می شود


مدیرعامل سازمان عمران و باز آفرینی فضاهای شهری شهرداری تبریز از تکمیل ضلع جنوبی مقبره الشعرای تبریز و برداشت تمامی حصارهای آبی رنگ معروف این بنا خبر داد.

- مدیر عامل سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری تبریز: حصارهای آبی رنگ مقبره الشعرا در اردیبهشت 1402 برداشته می شود ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل سازمان عمران و باز آفرینی فضاهای شهری شهرداری تبریز از تکمیل ضلع جنوبی مقبره الشعرای تبریز و برداشت تمامی حصارهای آبی رنگ معروف این بنا خبر داد.

حسین منیری فر، دوشنبه، 26دی ماه در نشست خبری با اشاره به تامین دو سوم آسفالت مورد نیاز شهر تبریز توسط سازمان عمران شهرداری و تامین 33 درصد آن توسط بخش خصوصی، اظهار کرد: آسفالت تبریز با اولویت مناطق محروم چهار، هفت و 10 تبریز تولید شده و از ابتدای سالجاری تاکنون به میزان 130 هزار تن آسفالت در کارخانجات سازمان عمران تولید شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی از عقد قرارداد این سازمان با آزمایشگاه مکانیک خاک استان جهت راه اندازی مرکز کنترل کیفی در مجتمع تولید آسفالت شهرداری خبر داد و گفت: این قرارداد با مبلغ 500 میلیون تومان بسته شده و پس از اجرای آن در سال آتی، کنترل کیفی آسفالت تولیدی با دقت بیشتری آنالیز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حصارهای آبی رنگ مقبره الشعرا در اردیبهشت 1402 برداشته می شود

حصارهای آبی رنگ مقبره الشعرا در اردیبهشت 1402 برداشته می شود