مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 13:302023-01-16سياسي

ادامه بررسی برنامه چهارم توسعه شهرداری تهران در جلسه شورای شهر


سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از ادامه روند بررسی لایحه برنامه چهارم توسعه شهرداری تهران در جلسه روز سه شنبه شورا خبر داد.

- سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از ادامه روند بررسی لایحه برنامه چهارم توسعه شهرداری تهران در جلسه روز سه شنبه شورا خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا نادعلی با بیان اینکه یکصـد و بیست و دومین جلسه شورای شهر تهران فردا ( سه شنبه 27 دی ماه ) برگزار می شود، گفت: در بخش ابتدایی جلسه، علی اصغر قائمی عضو شورای شهر تهران نطق پیش از دستور خواهد داشت و پس از آن جلسه وارد دستور خواهد شد.

وی با بیان اینکه بررسی نامه فرماندار تهران در خصوص موارد مورد اعتراض هیات تطبیق به مصوبه اساسنامه سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران دستور نخست صحن شورا خواهد بو، خاطر نشان کرد: آخرین دستور صحن فردا موضوع بررسی لایحه برنامه چهارم شهرداری تهران در نظر گرفته شده است که در این خصوص ضمن قرائت گزارش از سوی کمیسیون های تخصصی، اعضای شورای شهر نیز ابعاد آن را بررسی و در این خصوص رأی گیری انجام خواهد شد.

وی افزود: بررسی لایحه برنامه چهارم توسعه شهرداری تهران در روز یکشنبه بیست و پنجم دی ماه 1401 در دو شیفت آغاز و 82 حکم مورد بررسی و به تصویب نمایندگان رسید و احکام باقی مانده به جلسه آینده موکول شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه بررسی برنامه چهارم توسعه شهرداری تهران در جلسه شورای شهر

ادامه بررسی برنامه چهارم توسعه شهرداری تهران در جلسه شورای شهر