مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 13:402023-01-16اقتصادي

مرکز توانبخشی در بیمارستان خوی راه اندازی شد


مرکز توانبخشی در بیمارستان آیت الله خویی این شهرستان با هدف ارائه خدمات در حوزه توانبخشی به بیماران و متقاضیان راه اندازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ذبیح الله کاظمی ظهر دوشنبه در آیین بهره برداری از این مرکز افزود: این مرکز توانبخشی پیشرفته با صرف بیش از 10 میلیارد ریال اعتبار در این مرکز آموزشی و درمانی که از مراکز مجهز درمانی استان به شمار می رود، خدمات رسانی خواهد کرد.

وی اضافه کرد: این مرکز دارای بخش هایی نظیر فیزیوتراپی، مکانوتراپی، الکتروتراپی، گفتار درمانی، کار درمانی و روان شناسی است.

فرماندار خوی ادامه داد: این مرکز با تعرفه دولتی خدمات لازم را به متقاضیان ارائه می دهد که این مهم می تواند از تحمیل هزینه های زیاد به متقاضیان و بیماران جلوگیری کند.

کاظمی اظهار کرد: بیمارستان آیت الله خویی از اواسط سال 1399 راه اندازی شده و به بیماران شهر خوی و شهرستان های شمال استان آذربایجان غربی خدمات درمانی تخصصی ارائه می کند.

وی یادآور شد: در این بیمارستان 295 تخت خوابی، هشت بخش بستری از جمله داخلی، تروما و زنان، بخش های آی سی یو، سی سی یو، هشت اتاق عمل و اورژانس فعال است که اکنون بخش توانبخشی هم به آن اضافه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز توانبخشی در بیمارستان خوی راه اندازی شد

مرکز توانبخشی در بیمارستان خوی راه اندازی شد