مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 13:452023-01-16بين الملل

طعنه فعال لبنانی به استاندارد دوگانه غرب در محکومیت اعدام ها در ایران و عربستان


یک فعال رسانه ای لبنانی با اشاره به حکم اعدام یک مخالف سعودی به جرم انتشار اخبار در فضای مجازی و اعدام جاسوس انگلیس در ایران گفت که جهان اعدام جاسوس در ایران را محکوم می کند و در قبال اعدام مخالف در عربستان خفه خون می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، فیصل الاشمر فعال رسانه ای لبنانی، امروز (دوشنبه)، در حساب کاربری خود در شبکه توییتر استاندارهای دوگانه غرب را به باد انتقاد گرفت.

روز گذشته بود که روزنامه گاردین با استناد به اسنادی از دادستانی کل عربستان سعودی فاش کرد که   عوض القرنی استاد برجسته حقوق طرفدار اصلاحات در عربستان سعودی به اتهام جرایمی از جمله داشتن حساب توییتری و استفاده از واتس آپ برای اشتراک گذاری اخباری که از نظر پادشاهی سعودی خصمانه تلقی شده است، به اعدام محکوم شده است.

  فیصل الاشمر فعال رسانه ای لبنانی با اشاره به تصمیم عربستان سعودی برای اعدام این مخالف و اعدام جاسوس انگلیس در ایران نوشت: در ایران برای فردی به علت تعامل با دشمن خارجی و نقش در کشته شدن تعدادی از ایرانیان حکم اعدام صادر می شود و اکثر [کشورهای] جهان این حکم را محکوم می کنند.

در عربستان سعودی برای فردی به علت توییت در فضای مجازی حکم اعدام صادر می شود و جهان خفه خون می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طعنه فعال لبنانی به استاندارد دوگانه غرب در محکومیت اعدام ها در ایران و عربستان

طعنه فعال لبنانی به استاندارد دوگانه غرب در محکومیت اعدام ها در ایران و عربستان