مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 14:252023-01-16سياسي

دیدید به نام آزادی چگونه هویت زنان را زیر سؤال بردند؟


مشاور امور بانوان رییس کمیته امداد گفت: همگان دیدیم استکبار و نظام سرمایه داری در حوادث اخیر چطور زن را به نام آزادی به میدان آورد اما هویت و گران قدری او را زیر سؤال برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه رفاه اجتماعی خبرگزاری فارس، لاله افتخاری مشاور امور بانوان رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) امروز در نشست خبری ششمین همایش بین المللی بانوی مهر با اشاره به برگزاری پنجمین همایش بانوی مهر در سال گذشته، اظهار کرد: این همایش در استان قم برگزار شد و  ششمین دوره این همایش 28 دی در برج میلاد تهران برگزار می شود.

افتخاری با بیان اینکه این همایش یکی از فعالیت های اتحادیه جهانی زنان مسلمان است، گفت: این اتجادیه در دهه 90 با هدف همگرایی و بررسی ظرفیت های زنان در جهان اسلام تاسیس شد.

مشاور امور بانوان رییس کمیته امداد افزود: خواستگاه این اتحادیه مجمع تقریب مذاهب جهانی بود که طرفیت های بانوان در داخل و خارج را شناسایی و آن ها را در جهت پیشبرد اهداف اتحادیه به کارگیری می کند.

وی گفت: همگان دیدیم که استکبار و نظام سرمایه داری در حوادث اخیر چطور زن را به نام آزادی به میدان آورد اما هویت و گران قدری او را زیر سوال بردند.

افتخاری با بیان اینکه این همایش علاوه بر ایران اسفندماه در عراق برگزار خواهد شد، گفت: هدف این همایش بستر سازی برای رسیدن به تمدنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدید به نام آزادی چگونه هویت زنان را زیر سؤال بردند؟

دیدید به نام آزادی چگونه هویت زنان را زیر سؤال بردند؟