مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 14:452023-01-16فرهنگي

صندوق اعتباری هنر به چند بانوی هنرمند تسهیلات داد؟


مدیر صندوق اعتباری هنر با اشاره به تلاش وزارت فرهنگ و ارشاد برای رفع دغدغه معیشتی اصحاب فرهنگ و هنر به ارائه گزارشی درباره بهره مندی 37 هزار بانوی هنرمند از تسهیلات این مجموعه سخن گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی صندوق اعتباری هنر، سید مجید پور احمدی مدیرعامل صندوق اعتباری هنر یکی از مهمترین مأموریت های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت مردمی را برنامه ریزی و تلاش برای رفع دغدغه معیشتی و آرامش خاطر اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه عنوان کرد و گفت: بیش از 37 هزار نفر از بانوان رشته های مختلف حوزه تجسمی، سینمایی، نمایشی، موسیقی، نویسندگان، روزنامه نگاران و فعالان قرآنی از خدمات و تسهیلات صندوق اعتباری هنر بهره مند هستند.

وی ضمن گرامیداشت ایام میلاد حضرت زهرا (س)، فرا رسیدن روز زن و مقام مادر ، ایثار، گذشت، بخشندگی، مهربانی، حیا و عفت، حضور در صحنه، اهمیت به خانواده، نمونه کامل حجاب اسلامی نیایش مطلق را از بارزترین ویژگی های حضرت زهرا(س) برشمرد و گفت: آن حضرت الگویی کامل در تمام عرصه ها برای زنان و مردان جامعه است و به خاطر جامع بودن شخصیت ایشان است که لقب سیده نساءالعالمین به وی داده اند.

پوراحمدی در ادامه با تشریح مجموع اقدامات و خدمات ارائه شده به بانوان عضو صندوق اعتباری هنر اظهار کرد: از تعداد بیش از 99 هزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صندوق اعتباری هنر به چند بانوی هنرمند تسهیلات داد؟

صندوق اعتباری هنر به چند بانوی هنرمند تسهیلات داد؟