مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 15:152023-01-16اقتصادي

کاهش ساعات کاری ادارات سمنان تا آخر هفته


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و جانشین رییس ستاد مدیریت بحران استان سمنان اعلام کرد: همه ادارات ، ارگانها و سازمانهای دولتی استان سمنان از روز سه شنبه 27 دی ماه تا روز پنجشنبه 29 دی ماه 1401 فعالیت خود را با تاخیر و از ساعت 9 صبح آغاز خواهند نمود.

-   محمد حمیدی 26 دی ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: به علت برودت هوا و شرایط نامساعد جوی و با هدف صرفه جویی در مصرف انرژی و تامین گاز طبیعی برای مشترکین خانگی ، همه ادارات ، سازمان ها، ارگانها ، شرکتهای دولتی و بانکهای استان سمنان از روز سه شنبه 27 دی ماه لغایت پنج شنبه 29 دی ماه 1401 فعالیت خود را با تاخیر و از ساعت 9 صبح آغاز خواهند کرد.

وی ادامه داد: فعالیت مراکز آموزشی ( بجز مدارس دارای تاسیسات سوخت مایع ) نیز تا پایان هفته جاری بصورت غیر حضوری و در بستر شاد و امتحانات نهایی پایه دوازدهم نیز بر اساس برنامه قبلی به قوت خود باقی و در تاریخ و ساعت اعلام شده برگزار خواهد شد.

جانشین رییس ستاد مدیریت بحران استان گفت : فعالیت تمامی مراکز ستادی دانشگاه های استان سمنان همچون سایر سازمانها و ادارات دولتی از ساعت 9 صبح آغاز و تصمیم گیری در خصوص برگزاری امتحانات پایان ترم نیز بر عهده روسای دانشگاه های استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش ساعات کاری ادارات سمنان تا آخر هفته

کاهش ساعات کاری ادارات سمنان تا آخر هفته