مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 15:252023-01-16اقتصادي

ظرفیت های گردشگری و صنایع تبدیلی روستاها مغفول مانده است


معاون برنامه ریزی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: ظرفیت های گردشگری و صنایع تبدیلی روستایی در استان اردبیل مغفول مانده است.

- غلامرضا خوشزاد در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد :30 روستای استان اردبیل به عنوان روستاهای هدف گردشگری مصوب شده که شایسته است در این روستاها در کنار معرفی ظرفیت ها و توانمندی های گردشگری باید بوم گردی در روستاهای این استان توسعه یابد تا تولیدات صنایع دستی از ورنی گرفته تا جاجیم و گلیم و حتی غذاهای سنتی روستایی مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: با بررسی های انجام شده هر روستای این استان دارای شاخصه ها و برجستگی های تولیدی و توانمندی بی نظیر گردشگری است که به راحتی می توانیم فرصت حضور گردشگران در این روستاها را با تنوع جاذبه ها مهیا کنیم تا از مشاهده و لذت بردن از این جاذبه ها بتوانند ایام فراغت خود را سپری کنند.

معاون برنامه ریزی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل بیان کرد: دیگر قابلیت های مناطق روستایی تولید محصولات باغی و لبنی متنوع و ضرورت تقویت زنجیره تولید و صنایع تبدیلی است که سیاست وزارت جهاد کشاورزی و مسئولان استانی در کنار گسترش این توانمندی برندسازی این محصولات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های گردشگری و صنایع تبدیلی روستاها مغفول مانده است

ظرفیت های گردشگری و صنایع تبدیلی روستاها مغفول مانده است