مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 15:402023-01-16اقتصادي

رییس اتحادیه لوازم خانگی تهران: افزایش قیمت برخی لوازم خانگی قانونی نیست


رییس اتحادیه تولید کنندگان و فروشندگان لوازم خانگی تهران، گفت: افزایش قیمت 10 تا 15 درصدی لوازم خانگی چند شرکت تولید کننده، قانونی نیست.

- اکبر پازوکی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: به تازگی حدود 6 شرکت تولید کننده لوازم خانگی قیمت تولیدات خود را بین 10 تا 15 درصد افزایش داده اند و محصولات خود را با قیمت های جدید در بازار عرضه می کنند.

  رییس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان لوازم خانگی تهران در پاسخ به این سوال که آیا این افزایش قیمت براساس مجوز از سازمان حمایت انجام شده است؟ بیان داشت: این افزایش قیمت بدون مجوز انجام شده و غیرقانونی است اما شاید تولید کنندگان با توجه به افزایش قیمت مواد اولیه و افزایش قیمت ارز تقاضا افزایش قیمت محصولات را به سازمان حمایت ارائه کرده باشند.

  وی اظهار داشت: افزایش قیمت های جدید لوازم خانگی در سامانه 124 ثبت نشده است در حالی که هرگونه افزایش قیمتی باید در سامانه 124 سازمان حمایت اعمال شود.

پازوکی اظهار داشت: با توجه به اینکه متولی بررسی درخواست افزایش قیمت تولید کنندگان لوازم خانگی سازمان حمایت و وزارت صنعت، معدن و تجارت است باید تقاضای تولید کنندگان را بشنوند و در صورتی که درخواستی برای افزایش قیمت داشته باشند آن را بررسی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس اتحادیه لوازم خانگی تهران: افزایش قیمت برخی لوازم خانگی قانونی نیست

رییس اتحادیه لوازم خانگی تهران: افزایش قیمت برخی لوازم خانگی قانونی نیست