مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 15:502023-01-16سياسي

جزییات بهره مندی محکومان از ارفاقات قانونی به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س)


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در پی دستور رییس دستگاه و با اقدامات صورت گرفته، تعداد زیادی از زندانیان، بوِیژه مددجویان زن توانستند از تسهیلات و ارفاقات قانونی طبق رعایت مقررات و قوانین، - جزییات بهره مندی محکومان از ارفاقات قانونی به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) در پی دستور رییس دستگاه و با اقدامات صورت گرفته، تعداد زیادی از زندانیان، بوِیژه مددجویان زن توانستند از تسهیلات و ارفاقات قانونی طبق رعایت مقررات و قوانین، بهره مند شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در پی دستور رییس دستگاه و با اقدامات صورت گرفته، تعداد زیادی از زندانیان، بوِیژه مددجویان زن توانستند از تسهیلات و ارفاقات قانونی طبق رعایت مقررات و قوانین، بهره مند شوند.

آزادی، مرخصی، استفاده از پابند الکترونیک، تعلیق مجازات، اهدای سبد های حمایتی، تخفیف در قرار تامین، تعلیق اجرای مجازات و بازدید گسترده مسئولان قضایی استان ها از بند های زنان زندان ها در سراسر کشور و گفتگو و رسیدگی به درخواست های آن ها، از جمله اقداماتی است که در پی دستور رییس قوه قضاییه و به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) صورت گرفت.

برهمین اساس، با اقدامات صورت گرفته، بیش از 70درصد از مددجویان زن از تسهیلات و ارفاقات قانونی که به مناسبت روز مادر با دستور رییس قوه قضاییه ارائ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات بهره مندی محکومان از ارفاقات قانونی به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س)

جزییات بهره مندی محکومان از ارفاقات قانونی به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س)