مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 16:062023-01-16سياسي

برنامه های اعتکاف در قم اعلام شد / اعزام هزار مبلغ «جهاد تبیین» به سراسر کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدباقر تکیه ای مسئول ستاد اعتکاف استان قم ظهر امروز در نشستی با اصحاب رسانه که به میزبانی دفتر خبرگزاری فارس در قم برگزار شد، طی سخنانی عنوان کرد: سنت نبوی اعتکاف پدیده بسیار مبارکی است که قدمت هزار ساله ای در صدر اسلام دارد اما مانند سایر سنت های مبارک از رویش های انقلاب اسلامی محسوب می شود، یعنی انقلاب و ولایت فقیه باعث گستردگی و رشد اعتکاف در کشورما شدند.

وی ادامه داد: اعتکاف مسئله ای است که در فرمایشات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب ذکر شده و ایشان معتقد هستند که انقلاب اسلامی باعث گسترش و ارتقای آن شده است.

مسئول ستاد اعتکاف استان قم افزود: با توجه به همین موضوع شعار امسال متناسب با بیانات رهبری انتخاب شده است؛ اعتکاف تجلی اخلاق و معنویت شعاری است که ما برای اعتکاف 1401 در راستای منویات مقام معظم رهبری برگزیده ایم.

تکیه ای در خصوص پیش بینی تعداد معتکفین در استان قم گفت: 3 سالی است که به دلیل رعایت مسائل بهداشتی و بیماری کرونا با کاهش بسیار جمعیت در مراسم اعتکاف مواجه شدیم اما امسال امیدواریم به فضل الهی شاهد حضور بیشتر مردم در این مراسم جامع دینی باشیم؛ ستاد مرکزی اعتکاف تمهیداتی را برای افزایش جمعیت در مراسم امسال اندیشیده که امیدوارم امسال برنام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های اعتکاف در قم اعلام شد / اعزام هزار مبلغ «جهاد تبیین» به سراسر کشور

برنامه های اعتکاف در قم اعلام شد / اعزام هزار مبلغ «جهاد تبیین» به سراسر کشور