مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 16:352023-01-16اجتماعي

افزایش سرما در شرق و آلودگی هوای کلان شهرها / بارش های تازه از امشب در کشور


مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روزهای پنج شنبه و جمعه هفته جاری در شرق و شمال شرق کشور به علت نفوذ توده هوای سرد، کاهش محسوس دما خواهیم داشت که ضرورت دارد تمهیدات لازم از سوی نهادهای متولی اندیشیده شود.

- صادق ضیاییان در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، درباره آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: همانگونه که از قبل اعلام شد بعدازظهر امروز سامانه بارشی از جنوب غرب وارد کشور می شود و در بوشهر، برخی مناطق خوزستان و فارس موجب بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد خواهد شد.

وی افزود: از روز آینده این سامانه بارشی تقویت می شود و در بوشهر، فارس، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، کرمان، یزد و برخی مناطق استان های هرمزگان، اصفهان، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان موجب بارش برف و باران خواهد شد که شدت بارش ها در فارس و بوشهر خواهد بود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز چهارشنبه 28 دی در مناطقی از کرمان، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و یزد بارش برف و باران داریم، پنج شنبه در جنوب سیستان و بلوچستان و روز جمعه در برخی مناطق استان های ساحلی خزر و ارتفاعات البرز بارش پراکنده باران و بارش برف در ارتفاعات پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سرما در شرق و آلودگی هوای کلان شهرها / بارش های تازه از امشب در کشور

افزایش سرما در شرق و آلودگی هوای کلان شهرها / بارش های تازه از امشب در کشور