مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 16:452023-01-16حوادث

صدور کیفرخواست متهمان شبکه فساد در توزیع نهاده های دامی استان گلستان


رییس کل دادگستری استان گلستان از صدور کیفرخواست برای متهمین شبکه فسادر در ت زیع نهاده های دامی در این استان خبر داد.

- ایسنا/گلستان رییس کل دادگستری استان گلستان از صدور کیفرخواست برای متهمین شبکه فسادر در ت زیع نهاده های دامی در این استان خبر داد.

حیدر آسیابی عصر امروز 26 دی ماه در گفت و گو با خبرنگاران استان گلستان با اشاره به اینکه اسفندماه سال گذشته گزارشی پیرامون شبکه فساد در تدزیع نهاده های دامی در استان گلستان به ما رسید، اظهار کرد: بلافاصله پرونده ویژه ای در دادسرای مرکز استان تشکیل و متهمان در همان اسفند سال گذشته دستگیر و دو مدیر متخلف نیز برکنار شدند.

وی با بیان اینکه متهمان، خوراک دامی که با ارز دولتی برای مصرف دام وارد استان می شد را به جای توزیع بین دامداران، از طریق سندسازی و صدور فاکتورهای صوری در بازار با قیمت آزاد می فروختند، افزود: این متهمان همچنین بر خلاف دستورالعمل های استاندارد با مواد بی کیفیت، کنسانتره تولید و روانه باز می کردند.

رییس کل دادگستری استان گلستان با تاکید بر اینکه بررسی ها نشان می دهد مدیران دولتی هم با رعایت نکردن دستورالعمل ها بیش از 80 درصد سهمیه نهاده های دامی استان را به تعداد محدودی از شرکت ها از جمله این شرکت متخلف تحویل داده اند، گفت: این سوء استفاده در حالی شکل گرفته که اسن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور کیفرخواست متهمان شبکه فساد در توزیع نهاده های دامی استان گلستان

صدور کیفرخواست متهمان شبکه فساد در توزیع نهاده های دامی استان گلستان