مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 16:502023-01-16اجتماعي

پیش بینی مه غلیظ برای امشب و صبح سه شنبه در محورهای مواصلاتی قزوین


حاشیه راه ها و نیوجرسی های میانی پوشیده از برف هایی است که کنار زده شده اند، این برف ها در حال آب شدن هستند و امشب با توجه به وضعیت دما سطح راه ها یخبندان خواهد بود، - ایسنا/قزوین رییس پلیس راه استان قزوین گفت: حاشیه راه ها و نیوجرسی های میانی پوشیده از برف هایی است که کنار زده شده اند، این برف ها در حال آب شدن هستند و امشب با توجه به وضعیت دما سطح راه ها یخبندان خواهد بود، همچنین امشب و صبح فردا سه شنبه شاهد مه غلیظ در محورها هستیم، رانندگان عزیز آهسته حرکت کنند.

سرهنگ فرهاد ذاکری منش در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت تردد در محورهای مواصلاتی استان قزوین عادی و مطلوب بوده، اما همچنان سطح کلیه معابر لغزنده است.

وی ادامه داد: حاشیه راه ها و نیوجرسی های میانی پوشیده از برف هایی است که کنار زده شده اند، این برف ها در حال آب شدن هستند و امشب با توجه به وضعیت دما سطح راه ها یخبندان خواهد بود.

رییس پلیس راه استان قزوین عنوان کرد: این یخبندان بسیار خطرناک تر از روز گذشته است، رانندگان تلاش کنند جهت پیشگیری از بروز حادثه ضمن روشن کردن چراغ های مه شکن، آهسته و بااحتیاط حرکت کرده و سرعت خود را به یک سوم سرعت های قبل برسانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی مه غلیظ برای امشب و صبح سه شنبه در محورهای مواصلاتی قزوین

پیش بینی مه غلیظ برای امشب و صبح سه شنبه در محورهای مواصلاتی قزوین