مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 16:502023-01-16سياسي

راهکارهای تامین منابع مالی مساجد در قم ارائه شد


مدیرعامل بنیاد هدایت ضمن ارائه راهکارهای تأمین مالی فعالیت های مسجد محور، هدف غایی کسب درآمد برای مسجد را زمینه سازی برای تحوّل محله و ایفای نقش در عرصه حکمرانی محلی عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از مرکز رسانه بنیاد هدایت، حجت الاسلام سیدناصر میرمحمدیان مدیر عامل بنیاد هدایت، در نشست امامان محله های اسلامی و فرماندهان بسیج که در اردوگاه ولایت قم برگزار شد، درباره اهمیت راه اندازی صندوق تحول محله، اظهار داشت: مهم ترین مانعی که در اغلب فعالیت های فرهنگی به ذهن افراد می رسد، این است که ما منابع مالی نداریم.

  وی با بیان اینکه مسجد مصارف متعددی دارد، گفت: از برگزاری مجالس مذهبی گرفته تا برنامه های فرهنگی و هزینه هایی که برای پذیرایی و اردو مسابقات مورد نیاز است تا هزینه امام جماعت و خادم و تعمیرات و نگهداری مسجد و همچنین فعالیت های خیریه و کمک به نیازمندان از قبیل بسته های معیشتی و تأمین جهیزیه دختران نیازمند و ده ها هزینه دیگری که می تواند وجود داشته باشد و برای انجام این فعالیت ها نیاز به تأمین بودجه داریم و گرنه فعالیت ها پیش نمی رود.

میرمحمدیان به سطوح مختلفی که برای مسجد در نظر گرفته می شود، اشاره و بیان کرد: چند نگاه به مسجد وجود دارد؛ برخی مسجد را تنها محل عبادت می دانند؛ در نگاه دیگری که از دهه 80 بیشتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکارهای تامین منابع مالی مساجد در قم ارائه شد

راهکارهای تامین منابع مالی مساجد در قم ارائه شد