مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 16:552023-01-16ورزشي

بررسی شرایط سه فدراسیون برای حضور در بازی های آسیایی


نشست های تخصصی فدراسیون های کاندید اعزامی به بازی های آسیایی با برگزاری نشست با مسئولان سه فدراسیون کشتی، دوومیدانی و تنیس پیگیری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، نشست تخصصی فدراسیون های داوطلب اعزام به بازیهای آسیایی هانگژو با حضور محمود خسروی وفا رییس کمیته ملی المپیک، سید مناف هاشمی دبیر کل کمیته و سرپرست کاروان، نصرالله سجادی مشاور رییس، مهین فرهادی زاد نایب رییس کمیته، مریم کاظمی پور معاونت توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش، آرش فرهادیان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون ها و دبیر شورای برون مرزی و برخی مدیران بطور مجزا با مسئولان فدراسیون های کشتی،دو ومیدانی و تنیس برگزار شد.

در ابتدای نشست محمود خسروی وفا بر اعزام کاروان کیفی به این بازیها و حمایت از رشته های مدال آور تاکید کرد و عنوان داشت هدف از برگزاری چنین جلساتی آشنایی بیشتر با دغدغه های مسئولین فدراسیون و بیان آن در ستاد عالی بازیها و تلاش در راستای رفع آنهاست.

سپس مناف هاشمی دبیر کل و سرپرست کاروان اعزامی به هانگژو عنوان داشت: این هجدهمین نشستی است که با مسئولان فدراسیون های داوطلب اعزام به بازیهای آسیایی داریم و نهایت سعی ما این است با همکاری وزارت ورزش و در حد بضاعت مان در صددبر طرف نمودن مشکلات فدراسیون ها جهت اعزام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی شرایط سه فدراسیون برای حضور در بازی های آسیایی

بررسی شرایط سه فدراسیون برای حضور در بازی های آسیایی