مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 17:002023-01-16سياسي

مصارف و منابع بودجه کمترین مغایرت را داشت/ عملکرد بالای 95 درصد


امسال تمام تلاش این بود که مصارف و منابع کمترین مغایریت را داشته باشند و بتوانیم عملکرد بالای 95 درصد را داشته باشیم را برای سال آینده نیز در نظر گرفته ایم.

- رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: امسال تمام تلاش این بود که مصارف و منابع کمترین مغایریت را داشته باشند و بتوانیم عملکرد بالای 95 درصد را داشته باشیم را برای سال آینده نیز در نظر گرفته ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مسعود میرکاظمی در حاشیه جلسه با نمایندگان مجلسف اظهار کرد: بحث مطرح شده امروز در مجلس در مورد مصارف و بودجه عمومی بود؛ همچنین تبصره 14 مربوط به یارانه ها از ابعاد مختلف چه هزینه های جاری و چه بخش تملک دارایی های مالی و تملک دارایی سرمایه ای (عمرانی) نیز مورد بررسی قرار گرفت.

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور افزود: در مورد میزان یارانه ها و درآمدهای حاصل از آن مفصل صحبت شد؛ وزرای بهداشت و کار در مجلس حضور یافتند و در خصوص موضوعات صندوق ها و بهداشت و درمان را صحبت کردند؛ وزیر نفت هم حضور یافت و در مورد تبصره 14 و درآمدهای حاصل از فروش نفت، فرآورده ها و گاز را توضیح داد.

وی در مورد تناسب هزینه و درآمد در بودجه 1402، تصریح کرد: امسال تمام تلاش این بود که مصارف و منابع کمترین مغایریت را داشته باشند و بتوانیم عملکرد بالای 95 درصد را داشته باشیم را برای سال آینده نیز در نظر گرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصارف و منابع بودجه کمترین مغایرت را داشت/ عملکرد بالای 95 درصد

مصارف و منابع بودجه کمترین مغایرت را داشت/ عملکرد بالای 95 درصد