مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 17:202023-01-16سياسي

همایش تجلیل از پیشکسوتان نیروهای مسلح خوزستان برگزار شد


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان گفت:در تمام دنیا برای کهنه سربازان جنگ هایشان، احترام خاصی قائلند و خدمات گران بهایی را برای آنان در نظر گرفته اند و ما به عنوان ملتی که در یک کارزار نابرابر جلوی دشمن ایستاده و حماسه آفریدیم باید دوچندان .

- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان گفت:در تمام دنیا برای کهنه سربازان جنگ هایشان، احترام خاصی قائلند و خدمات گران بهایی را برای آنان در نظر گرفته اند و ما به عنوان ملتی که در یک کارزار نابرابر جلوی دشمن ایستاده و حماسه آفریدیم باید دوچندان نسبت به این نسل طلایی و پرافتخار همت بگماریم و آنان را تجلیل و تکریم کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همایش تجلیل از پیشکسوتان نیروهای مسلح خوزستان امروز در سالن اجتماعات قرارگاه ارتش در جنوب غرب برگزار شد.

سردار عبدالرضا مرادحاجتی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان در این همایش، توضیح داد: پیشکسوتان، دنیای تجربه و ذخیره گرانبهای دوران حماسه و ایثارند که باید همیشه در پیشانی جامعه قرار بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: مهمترین دغدغه پیشکسوتان که باید مورد توجه نهادها و مسئولین قرار بگیرند، بحث معیشت و توجه به فرزندان این سرمایه های معنوی کشور است که ضرورت دارد به بهترین شکل ممکن بدان ها پرداخته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش تجلیل از پیشکسوتان نیروهای مسلح خوزستان برگزار شد

همایش تجلیل از پیشکسوتان نیروهای مسلح خوزستان برگزار شد