مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 17:252023-01-16اقتصادي

اجرای طرح های آب شیرین کن در بوشهر سرعت می گیرد


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر با اشاره به تلاش برای تامین آب شرب پایدار برای مردم نقاط مختلف استان، گفت: اجرای طرح های آب شیرین کن در استان بوشهر سرعت بیشتری می گیرد.

- محمدهادی رستمیان دوشنبه 27 دی در جمع خبرنگاران از دیدار با وزیر نیرو خبر داد و اظهار کرد: این دیدار با هماهنگی استاندار بوشهر در راستای رفع موانع و پیشرفت فیزیکی پروژه های آبی انجام شد.

وی یکی از مهمترین پروژه ها را آب شیرین کن وحدتیه دشتستان دانست و افزود: از آنجاکه این پروژه در مراحل نهایی تکمیل قراردارد، امیدواریم از این ظرفیت در حل مشکلات آب شرب مردم دشتستان استفاده شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر اضافه کرد: در این نشست جزییات پروژه های آب رسانی جم_ سیراف، آب گیری سد باغان، آب شیرین کن های وحدتیه و بوشهر مورد بررسی قرار گرفت.

رستمیان پیشرفت فیزیکی پروژه آب رسانی جم به سیراف را 87 درصد عنوان کرد و افزود: تا کنون کل اعتبار هزینه شده 860 میلیارد تومان است که با بررسی های انجام شده و دستورات وزیر نیرو به زیر مجموعه ها تا پایان سال شاهد اتمام و بهره برداری این پروژه خواهیم بود.

وی به پروژه سد باغان اشاره و تصریح کرد: تا کنون این پروژه نیز 82 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تکمیل آن، نقش مهمی در حل مشکلات آبرسانی جنوب استان دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح های آب شیرین کن در بوشهر سرعت می گیرد

اجرای طرح های آب شیرین کن در بوشهر سرعت می گیرد